čtvrtek 25. února 2016

Malování jehlou, aneb ptačí podkafíčka

Krásný den,
 
před pár dny jsem se vrátila z nemocnice a strašně se mi chtělo šít, ale u něčeho velkého bych nevydržela tak jsem se pustila do podkafiček.. Strašně se mi líbila jejich nevázanost a volnost, tak jsem rovnou šila 4..
 


5 komentářů:

  1. Jééé, Aničko, ti jsou pěkní, jen pípnout. Neuvažuješ opět o společném šicím projektu , jako byla domečková deka ? Bylo to moc fajn. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mno, šlo by něco spáchat, to je pravda .. a jaké téma by se Ti líbilo? Zkusím něco vymyslet.. ;-) :-)

      Vymazat
  2. Šily jsme spolu adventní kalendáře(kapsičky)a domečkovou deku. Možná kytičky, ale i ti ptáčci jsou rozkošní. Ty už něco vymyslíš. Bylo by to moc prima.Na domečkovou moc ráda vzpomínám. To očekávání, jaký bude další úkol. Ahoj. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře Maruško, už se něco klube .. k těm tvým ptáčkům a kytičkám bych přidala kočky a doplňkové panely patchwork.. Během března se na to vrhnu a rozplánuju.. Je fakt, že všechny ty akce mají něco do sebe, jsou kouzelné a zůstanou nám po nich krásné vzpomínky.. Tuhle deku bych si šila pro sebe, většinou všechno rozdám, takže si taky zasloužím nějakou tu hezkou deku ;-):-)

      Vymazat