středa 1. června 2016

2. kolo - hotové panely

Krásné ráno všem,

opět tu máme uveřejňování našich, či spíše Vašich prací. Tento měsíc jsem nestíhala ani moc odpovídat na maily .. maminka slavila 60 let a tchýně 70 .. a já v podstatě pořád jen šila, abych měla nějaké ty dárky od srdce .. Ale už bude volněji, tak Vás brzy doženu :-)

Musím uznat, že jste se krásně popraly se složitý hnízdem a všechny panely vypadají báječně. Jste moc šikovné. Mno už konec tlachání a hurá se podívat na Vaše dílka. Já to své připojím o víkendu. 

Opět vkládám v pořádí, v jakém jsem dostala bločky.

Jitka

Maruška

Verpana

Kaiva

Jak píšu, opravdu nádhera, holky :-)
Anna




5 komentářů:

  1. Holky jsou moc šikovné, krásně se jim panely vyvedly:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Opět nádhera. Překvapilo mne, jak vypadají ty crazy bločky výtečně. No, mám o čem přemýšlet, původně jsem chtěla zachovat všude jen čtverečky, ale kdoví :). Teším se na další bloček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc zvědavá, do čeho nakonec půjdeš ;-). Sama jsem při plánování počítala jen se čtverečky, ale pak jsem si řekla, že miluju patchwork, který mě k šití přivedl, ak že věnuji ke každému bločku jiný patchworkový vzor. A to nechci strašit, ale mám naplánované i ruční šití - hexagonky :-)

      Vymazat
  3. Děvčátka moc vás zdravím, vaše bločky jsou krásné. Jen nevím,jak budu stíhat dva v měsíci, ale snad to zvládnu.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Neboj se, tempo je na každé z nás :-).. občas se to halt nedá stihnout ani při velké snaze a nám jde především o radost z tvoření ;-)..

    OdpovědětVymazat