středa 1. června 2016

4. kolo - Slunečnice

Tak a pro dnešek vkládám i další panel .. pracovní název jsou slunečnice .. ale proč by to třebas nemohly být kopretiny? .. Barvu květin nechám samozřejmě na Vás a nebudu Vás tlačit do žluté :-). Opět máte modrou barvou povinný vzor a obyčejnou dokreslený, co asi tak se dá dodělat .. a je tedy fakt, že já se rozhodla propašovat ptáčka i na tento panel, aby mu to nebylo líto :-). Jen koukám, že manželovi v práci scan nevzal tužkou malovaného ptáčka vpravo dole :-(. Použila jsem mládě z ptáčků v hnízdě.. pokud by jste jej některá chtěla také přidělávat..

Tento vzor budeme šít poprvé na výšku, to znamená 40x30 + přídavky na švy. Patchworkový vzor přišijeme na levé straně, tak aby nám vznikl panel 40x40 cm + přídavky na švy.

A co vytvoříme za patchworkový vzor? .. co by jste řekly letícím husám ;-) . Mám tento vzor ráda a komu se nechce moc počítat, může jej šít přes papír a pak je to vůbec rychlovka..


1 komentář:

  1. Ráda skleduji váš blog. Jednou sde třeba i já tak zdokonalím, že budu dělat podobné věci.... zatím jen o tom sním. Jaký je to vlastně vzor letící husy a hlavně, jak se šije přes papír? Hodně jsem ten název slyšela ale nic bližšího nevím. Najdu někde k tomu vysvětlení? Děkuji za odpověd.

    OdpovědětVymazat